Jestem trenerem personalnym, absolwentem Polskiej Akademii Sportu. Ukończyłem wiele szkoleń z tematyki treningu oraz żywienia. Mam kilkuletnie doświadczenie. Prowadzę treningi personalne dla kobiet i mężczyzn, w szczególności w Warszawie, w dzielnicach takich jak: Bielany, Bemowo, Żoliborz.

Obecnie zajmuję się też rozpisywaniem treningu online.

trening personalny w domu
Napisz do mnie!

Treningi personalne, które prowadzę skrupulatnie tłumaczę oraz rozpisuje. Dzięki temu każdy trening indywidualny jest łatwy do przyswojenia. Każda metodyka, każdy plan treningowy, który wydaje się być bardzo skomplikowany po krótkim czasie staje się wręcz banalny.


Trening na siłę to oferta skierowana do osób:

  • reprezentujących różne dyscypliny sportu,
  • chcących poprawić wyniki w poszczególnych bojach nie budując przy tym masy mięśniowej,
  • szukających nowych bodźców treningowych ,
  • pragnących wzmocnić ciało
  • pragnących zmienić nawyki żywieniowe.

Trening na siłę. Zalety

Trening na siłę niesie za sobą wiele zalet. Przede wszystkim pomaga w poprawieniu wyników w poszczególnych bojach, takich jak przysiad czy podrzut. Trening na siłę to zwiększenie siły fizycznej bez wpływania na zwiększenie masy mięśniowej.Trening siłowy wzmacnia mięśnie w tym także mięśnie głębokie otaczające kręgosłup i wzmacniające go. Trening wzmacnia także serce, a co za tym idzie zmniejsza ryzyko wystąpienia takich chorób jak zawał serca czy miażdżyca. Trening na siłę jak każdy trening powoduje wytwarzanie endorfin czyli hormonu szczęścia – najlepszego naturalnego antydepresantu. Trening poprawia przepływ krwi która dociera również do tkanki podskórnej, dzięki czemu skóra jest zdrowsza i odżywiona. Trening na siłę powoduje również lepszą świadomość swojego ciała. Trening siłowy wzmacnia stawy, więzadła, także co bardzo ważne wzmacnia wytrzymałość mięśni, układ nerwowy oraz naturalną motorykę ruchu.

Trening na siłę. Na czym polega?

Przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzany jest wywiad z podopiecznym. Niezbędne są informacje na temat stanu zdrowia podopiecznego i jego możliwych przeciwwskazań do treningu takie jak przebyte kontuzje bądź problemy z kręgosłupem. Te informacje są niezbędne do eliminacji bądź dodania ćwiczeń specjalistycznych. Po uzyskaniu tych informacji przechodzimy do treningu wprowadzającego podczas którego określam stan przygotowania podopiecznego do zajęć, jego mobilność, kondycje. Po zakończeniu treningu wprowadzającego określam plan treningowy na kolejne zajęcia oraz metodę treningową z jakiej będziemy korzystać.
Trening na siłę charakteryzuje się intensywnością na poprawienie siły bez budowania masy mięśniowej. Plany treningowego dobierane są indywidualnie do podopiecznych, dzięki którym z treningu na trening krok po kroku będziemy podwyższać intensywność zajęć. Treningi personalne które prowadzę skrupulatnie tłumaczę oraz rozpisuje. Dzięki temu każde zajęcia są jasne, łatwe do przyswojenia. Każda metodyka, każdy plan treningowy który wydaje się być bardzo skomplikowany po krótkim czasie staje się wręcz banalny. Czas trwania zajęć jest różny w zależności od poziomu zaawansowania podopiecznego i metodyki treningowej z której korzystamy. Najczęściej to czas od 45 do 90 minut.

Trening na siłę. Cena?


Cena jednego treningu personalnego nieżalenie od czasu jego trwania to jedyne 70 zł. Pakiet 10 treningów to koszt 650 zł. Pakiet ten obejmuje:

  • 10 treningów personalnych
  • prowadzenie dietetyczne
  • monitorowanie postępów
  • nieograniczona liczba konsultacji
  • dostęp do bazy przepisów

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

Potrzebujesz planu żywieniowego? Napisz do mnie!

Treningi personalne na terenie miasta stołecznego Warszawa odbywają się:

  • Warszawa Bielany
  • Łomianki
  • Warszawa Targówek
  • Młociny
  • Warszawa Żoliborz
  • Chomiczówka
  • Warszawa Bemowo

Twój trener personalny Michał.